TECH. PŘEDPISY rss

Technické předpisy na závody mopedů Stadion SVINAŘE platné od 1.1.2018

(Svinařský trojúhelník - Memoriál Michala Skály, 38 zatáček S.H.V. )

KATEGORIE ORIGINÁL

KATEGORIE KLASIK

Definice: Tato třída je určena pro mopedy STADION - ZCELA BEZ ÚPRAV !!

Vše originál nebo repliky shodné s originálem. Stadion S11 musí mít karburátor S11 (vajíčko), nádrž S11. S 22 musí mít karburátor s průměrem difusoru 12 mm. Zapalování originál. VAPE není povoleno! Převody originál, řetězové kolečko 12 zubů, rozeta 35 zubů. Úprava kanálů ve válci není povolena, ani jejich leštění. Sedlo nemusí být nutně originál nebo replika, ale nemělo by být příliš odlišné. Lze akceptovat např. chybějící nosič na blatníku S11, chybějící kryty karburátoru u S22, chybějící kryt řetězu.

KATEGORIE KLASIK „R“ (rychlý)

Definice pravidel : Úpravy žádné viditelné.

Povolena vnější zapalovací cívka, povoleno zapalování VAPE. Povolena kombinace dílů S11 a S22 jako je výfuk, karburátor, nádrž. Povolen karburátor z „pionýra“ i s kolínkem. Moped musí mít vzhled neupraveného stroje, včetně dílů které nemají vliv na výkon. Jsou zakázány např. zkrácené blatníky, vysoké matice na hlavě, různé přidané držáčky, provrtaný pravý dekl motoru, zesílený rám atd. Kartery, válec a hlava musí mít originální vzhled bez úprav. Uvnitř motoru se nic nezakazuje, žádná úprava ale nesmí být vidět. Novodobý odlitek hlavy zakázán. Musí být namontován dekompresor. Nosič a kryt řetězu – nejsou povinné, pokud jsou, tak originál. Povoleno - nenápadný drátek na pojištění dekompresoru proti povolení, ocelové brzdové štítky stejného tvaru jako originál, libovolné sedlo, neoriginální světlo, mírné zesílení záchytu reakce zadní brzdy. U S11 lze použít nádrž S11 nastavenou středovým páskem, ale jen do objemu jako má nádrž S22. Není dovoleno namontovat přídavný otáčkoměr, teploměr ani žádné další přístroje. Není dovoleno namontovat držák na láhev s palivem ani držáky čehokoliv jiného. Výjimkou je možnost namontovat cyklo tachometr. Zakázány pneu „drapáky“

KATEGORIE SPECIAL

Definice: Co není zakázáno je povoleno!

Rám - původní. Kola - o rozměru 19 x 2,5. Brzdy - bubnové, libovolného tvaru i rozměru s původním ovládáním. Sedlo - libovolné. Nádrž - umístěna na původním místě a odpovídající některému z původních provedení. Kartery, víka, válec musí být použity původní. Šlapadla - moped musí být opatřen dvěmi funkčními šlapadly na původním místě uchycení. Šlapadla musí umožňovat spuštění motoru i pohánění stroje. Karburátor vč. příruby sání je libovolný. Zapalování je libovolné. Výfuk libovolný.

Při registraci k závodu majitel přistaví stroj k vizuální kontrole!!

Způsob podání protestu: Podání protestu je možné nejpozději do 10 minut po dojezdu posledního závodníka do cíle. Protest je podáván řediteli závodu. Podání protestu je podmíněno složením kauce ve formě šesti lahví (0,7 I) šampaňského DEMI SEC nebo 1000,-Kč. V případě uznání protestu se kauce vrací navrhovateli. V případě neuznání oprávněnosti protestu propadá 1/2 kauce ve prospěch žalované strany a 1/2 kauce ve prospěch pořadatele.

Rozsah možné technické kontroly : Sundá se víko zapalování a výfuk, kontroluje se vše co je třeba. U S22 se sundává také karburátor a kontroluje se difuzor 12mm, karburátor s větším difuzorem není povolen. Ručním otáčením magneta a zadního kola při zařazené jedničce a potom dvojce se zkontroluje, zda není namontován jiný primární či vnitřní převod. Bude-li k dispozici inspekční kamera, zasune se do válce otvorem pro svíčku nebo výfukem a zkontroluje se originální tvar přepouštěcích kanálů.


Tato kategorie neobsahuje žádné články.
Copyright © 2018    •  SunLight CMS  •  administrace